Webcam Acer Aspire 9410Z
Geachte mevrouw/meneer,
Om het probleem met uw Orbicam op te kunnen lossen dient u de volgende stappen te ondernemen:
1) Ga naar de volgende map C:\Windows\BisonC07, in die map staat het bestand LiveCa07.exe. Dit programma is niet gelinkt aan snelkoppelingen op het bureaublad of aan programma's. Als u dit bestand kan vinden, installeer het door het te openen.
2) Indien u het bovengenoemde bestand niet kunt vinden, dient u de volgende bestanden te downloaden: Bison Camera driver en Acer Orbicam Bison 1.0.0.19 (bij applications). U kunt deze downloaden via de volgende link:
ftp://ftp.acer-euro.com/notebook/aspire_9410/vista/
3) Voordat u de gedownloade programma's kunt installeren, zullen alle vorige Orbicam software en drivers moeten worden gedeïnstalleerd. Na het deïnstalleren van de Orbicam software en drivers dient u het systeem te herstarten
4) Installeer de gedownloade Orbicam drivers en Orbicam software.
Mocht dit uw probleem niet oplossen, verzoeken wij u om een reply op deze e-mail te sturen.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit uw vraag niet volledig beantwoorden, dan verzoeken wij u om via onderstaande link te reageren:
When your request is not answered to your satisfaction, please respond by using the link mentioned below :
http://support.acer-euro.com/request/nl/index.html
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Call Centre
Customer Care Desk
Acer Computer BV
Europalaan 89
NL-5232 BC 's Hertogenbosch
The Netherlands :thumb::thumb::thumb:
----------------------------------------------------------------------
0900-2020767 ( 0,10 Euro/minuut ) from the Netherlands
078-150023 from Belgium
900-72223 ( 0,16 Euro/minuut ) from Luxemburg
www.acer.nl /
www.acer.be /
www.acer.lu
KVK: 16081669 Eindhoven