Acer Orbi webcam applicatie werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de hoop opgegeven :( en een goed cammetje gekocht van 8,99euro.

Het functioneert en dat is het dan, geen zuiver beeld als m'n orbicam en die ledlichtjes doen pijn aan uw ogen na een tijd. Klik op Led 'uit' maar gaan niet uit! enfin, ik kan weer weg voor een tijdje. Ook stond op de doos ondersteund XP, maar als ik wilde downloaden zei windows wel iets ander, toch maar gedownload...

besaat er een verwijdering tool om acer orbicam restjes te verwijderen? onder software is er iets die ik maar niet kan verwijderen.

Acer orbicam

Eerst had ik ook maanden lange problemen met mijn acer orbi cam.
(Aspire 9420) Hoe ik het toen had opgelost:
-Naar apparaat beheer.
-Zoek bij camera's/scanners je acer orbi cam.
-Check of het progamma moet bijwerken: Zoja doe dat windows zoekt dan online naar oplossingen enz.

Na een een paar weken geweldig gebruik te kunnen hebben maken van de webcam. Met onderandere MSN SKYPE TINYCHAT LIVESTREAM enz. Wilde ik vandaag met iemand een video gesprek starten. Normaal doe de webcam dan ook me horten en stoten opstarten, maar eenmaal op gang gaat het goed. Ik probeerde meerde malen de webcam aan de praat te kijken. Ik heb ook naar apparaat beheer gegaan om het hierboven staande eerste oplossing te gebruiken. Ik kon camera's en scanners niet meer vinden. Er staat nu dat de Acer Module waar de webcam aanvast zit het niet meer doet. Ik heb ook al het progamma proberen te herstellen maar er is geen driver/ download voor. Wie kan mij helpen?

:confused:

Welkom op helpmij laurahelpt

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic, hiervoor kun je zelf een topic starten. Daarnaast is het topic al een aantal jaren oud. Ik sluit het topic daarom ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan