acer probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter dnni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dnni

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
ik wilde vandaag mijn laptop acer aspire 5100 opnieuw formateren. na 20.000 pogingen blijft mijn laptop uitvallen op het moment dat hij de partities aan het herstellen is. de laptop is gewoon aangesloten aan een voedingskabel. wat kan hiervan het probleem zijn?

alvast bedankt.

ps. ik weet niet of ik in het goede gedeelte van 't forum zit maargoed

Hoe doe je dit ?
Via een recovery CD of Partitie ??

hij valt uit bij partities herstellen en ik doe het met een back up cd die ik moest kopieren bij het aller eerste moment toen ik de laptop kreeg

Hallo

Uitvallen van een p.c. :

1 ---> koeling controleren , zuiverheid , soepel werken v/d voorziene fan's en aan/afvoeropeningen.

Jammer geen vermelding ouderdom.

Peter

De recoverysoftware zal dienen voor bij gegevensverlies of programma's die niet goed meer werken. Je wilt niet herstellen maar alles formatteren (dus compleet wissen) om een nieuw besturingssysteem te installeren? Voor formatteren gebruik je geen herstel CD maar de CDRom van een besturingssysteem. Die maakt de harde schijf gereed voor gebruik en hiermee kan je meestal met wat handigheid de schijf ook indelen in partities. Natuurlijk kan je ook met andere programma's vanaf een boot-cd formatteren. Of wil je nou toch alleen herstellen wat je had?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan