ACER problemen met ram heb genoeg info over mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
.................en vooruitlopend op een eventuele bevestiging van Acer dat het idd. een Asus based moederbord is, (wat bijna niet anders kan, gelet op de door jou gedownloade files) is het in de bijlage zichtbare tooltje het progje van Asus dat je moet downloaden. (Asus update)

Eenmaal gedwonload en geïnstalleerd moet je dan uit het pull downmenu (zie bijlage) de optie hebben zoals zichtbaar is in het pull down menu. Daarmee ga je dan de door jou reeds gedownloade ROM file gebruiken. Het fijne is dat je je bios dan gewoon in Windows kan updaten. Ik heb het bios van mijn machine op deze wijze reeds 2x probleemloos voorzien van een update. Dus géén geklungel met een DOS / (opstart) diskette etc. etc.

Maar nogmaals: WACHT totdat Acer het e.e.a. bevestigt, want ik wil het niet op mijn geweten hebben dat jij je bios verkl00t omdat je een Asustool gebruikt, daar waar je die niet mag gebruiken.

Bijlagen

• Asus update.jpg
    Asus update.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Bedankt :)
Is zaterdag een werkdag voor grote bedrijven?
Anders bel ik hun O Zo Goede support morgen.

Zit er veel water in de helft van de Noordzee?

Helpdesks van de "grote jongens" zijn veelal de ochtend bereikbaar op zaterdagen.

Maar vraag aan Acer of je die ROM file met de door mij geadviseerde tool van Asus mag gebruiken, of dat je misschien een tool van Acer zelf moet hebben.

Laatst bewerkt:
Zit er veel water in de helft van de Noordzee?

Helpdesks van de "grote jongens" zijn veelal de ochtend bereikbaar op zaterdagen.

Maar vraag aan Acer of je die ROM file met de door mij geadviseerde tool van Asus mag gebruiken, of dat je misschien een tool van Acer zelf moet hebben.

Zaterdag en zondag geen helpdesk, dan maar maandag. :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan