Acer scherm blijft steken in auto config

Status
Niet open voor verdere reacties.

metsu9

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
ik heb voor de PC van mijn dochter een Acer 17 inch TFT scherm gekocht. Bij het aansluiten op windows 98 blijft dit scherm echter steken in de auto config. dat betekent dat het dus steeds aan en uit gaat en dat steeds het balkje verschijnt met auto config. Ik kan die auto config niet uitzetten. Ik baal want een nieuw scherm, plug en play, je verwacht geen problemen. Op mijn eigen PC doet hij het trouwens wel probleemloos.

Wat nu. iemand suggereerde dat het de videokaart is. Hoe kom ik daar achter, of is het iets anders?

Laatst bewerkt:
aangezien het beeldscherm het wel doet op jou eigen pc,ligt het probleem aan de pc van je dochter.

euuh........probeer eens de videokaart drivers van deze pc te verwijderen de nieuwste drivers te installeren.

soms is vuil de oorzaak van zulke probleempjes,even goed de aansluitingen schoonmaken,kan zijn dat signaal niet goed overkomt.

Welkom op Helpmij !

Geef eens wat gegevens over de PC van je dochter en die van jezelf (incl. Windows versie).
Mischien kunnen we zien waar het probleem zit.
Zoals al gezegd zit het probleem niet in het scherm.

vertel even wat je tot nu gedaan hebt om het probleem te verhelpen,en de spec van systeem en OS van computer.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan