acer T620 G81M

Status
Niet open voor verdere reacties.

xerxes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2002
ik heb een acer aspire T620 (update: van kenissen staan)die niet meer start.
Hij komt niet door de BIOS en geeft onmiddelijk een melding op het scherm "no signal"
De videokaart is het niet (heb ik getest).
Er zijn geen piepjes van de bios oid, helemaal niets meer.
Weet iemand hoe ik op dit MB de cmos kan resetten?
Ik zie wel een optie clr_cmos maar ik kan er niets mee, beweegt niets.
lijkt te moeten schuiven? Het is in ieder geval niet een jumpertje omzetten.
Zou dat kunnen helpen?
Moederplank naar de eeuwige moederbord velden?
CPU?
Voeding kan ik niet testen helaas, de aansluiting is groter dan normaal<?>

Xerxes

Laatst bewerkt:
Haal hier de handleiding op van de Aspire T620. Kijk of je daar wat mee kunt, ook m.b.t. het resetten van de instellingen op de CMOS.

Overigens meldt je niet sinds wanneer de problemen er zijn. Mijn idee is dat het te maken heeft met een mislukte BIOS-update. Is dat zo? Of is er wat anders gebeurd?

Tijs.

Haal hier de handleiding op van de Aspire T620. Kijk of je daar wat mee kunt, ook m.b.t. het resetten van de instellingen op de CMOS.

Overigens meldt je niet sinds wanneer de problemen er zijn. Mijn idee is dat het te maken heeft met een mislukte BIOS-update. Is dat zo? Of is er wat anders gebeurd?

Tijs.

hij is niet van mijzelf maar van kennissen. Volgens zeggen is er niets mee gebeurd, ik geloof dat wel maar kanhet niet garanderen.

Overigens bedankt voor je link. Maar die had ik zelf ook al gevonden, daar staat niet in hoe je je cmos evt kan resetten.
Heb ook Acer even gebeld, maar die komen tot de conclusie dat het mb stuk zal zijn.

dat ga ik dan maar vervangen...

gr,
xerxes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan