Acer travelmate 2300

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryan88

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2014
hallo
ik heb een Acer travelmate 2300 nu ik hoorde dat xp werd stopgezet met updates dacht ik nou dan zet ik windows 7 op mijn laptop.
echter het probleem alle driver zijn van xp en niet hoger ik heb toch de meeste drivers kunnen installeren op de wifi naar en hij staat ook niet bij apparaat beheer daar staat geen wifi adapter bij via utp kabel heb ik wel gewoon internet .
ook zit er geen hotkey op het toetsen bord maar een knop op de voorkant van de laptop maar als ik daar op druk gebeurd er ook niks er is 1 driver die ik kan installeren dat is de Acer wireless driver maar zelfs als ik dan op het knopje druk gebeurt er niks.

specs laptop zijn
1400 mhz intel celeron
64 mb videokaart
1gb werkgeheugen
30 gb hardeschijf.

ps.ik heb het werkgeheugen van 265mb naar 1 gb gehaald om er windows 7 op te kunnen zetten.

download slimdrivers via slimdrivers.com hier haal je alle driver vandaan en het is gratis

ja ik kan de drive wel instaleren maar ik kan geen device selecteren mijn wifi adapter is weg in een keer hij werkte wel gewoon op xp home edition.
dus zelfs als ik toch nog een driver heb en installeer werkt hij niet want mijn wifi adapter staat niet .

mvg bryan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan