Hallowa...
(K1pje heeft mij vorige vraag prima beantwoord, waarvoor mij dank nogmaals..)
Omdat ik toch nog een vraag heb, stel ik hem hier..
Ik heb een Acer travelmate 2350 laptop.. Deze gaat wel aan, harde schijf lampje gaat ook aan.. Ik hoor de fan, hooguit 3sec blazen, daarna loopt alles vast(freeze)..
Kan de laptop dan alleen geforceerd uitzetten doormiddel van de powerknop ingedrukt te houden..
Soms heb ik wel beeld, en kan ik gewoon in de bios komen, gisteravond kwam ik zelfs zover, dat ik gewoon windows 7 kon installeren.. 9 van de 10, krijg ik het bovenstaande probleem..
Ik heb al geprobeerd:
Accu eruit gehaald, adapter, toen de power knop voor 30sec ingedrukt te houden..
Heb fan schoongemaakt, ouwe koelpasta verwijderd, nieuwe opgedaan.
Wat zou ik nog kunnen proberen? Hoop dat jullie me kunnen helpen..
(K1pje heeft mij vorige vraag prima beantwoord, waarvoor mij dank nogmaals..)
Omdat ik toch nog een vraag heb, stel ik hem hier..
Ik heb een Acer travelmate 2350 laptop.. Deze gaat wel aan, harde schijf lampje gaat ook aan.. Ik hoor de fan, hooguit 3sec blazen, daarna loopt alles vast(freeze)..
Kan de laptop dan alleen geforceerd uitzetten doormiddel van de powerknop ingedrukt te houden..
Soms heb ik wel beeld, en kan ik gewoon in de bios komen, gisteravond kwam ik zelfs zover, dat ik gewoon windows 7 kon installeren.. 9 van de 10, krijg ik het bovenstaande probleem..
Ik heb al geprobeerd:
Accu eruit gehaald, adapter, toen de power knop voor 30sec ingedrukt te houden..
Heb fan schoongemaakt, ouwe koelpasta verwijderd, nieuwe opgedaan.
Wat zou ik nog kunnen proberen? Hoop dat jullie me kunnen helpen..