Helaas helaas, voor het eerst dat ik het meemaak want ik heb het idee dat mijn loptop is overleden. Ik wilde hem opstarten waarna hij een melding gaf (zwart scherm en witte letters) dat er een fout was met de cmos en ook iets over de muis die niet gezien kan worden. Vreemd dus. Hierna een opnieuw gestart en de Bios in gegaan en een default setup geladen. Hierna nog een keer gestart met het zelfde resultaat. Bij de volgende start kon ik in XP komen maar ik had de veilige modus gebruikt. Ook dat allemaal prima. Ik ben er weer uitgegaan en opnieuw gestart maar nu doet ie het niet meer. D.w.z.. de lampjes branden, een usb apparaat (muis of stick) reageren wel maar de laptop geeft geen teken van leven :-( . De dvd-lade ontgrendeld wel en hij draait de dvd ook. Voor de rest lijkt alles morsdood. Of ik netstroom of batterij gebruik maakt ook niet uit...Ik heb ook een extern beeldscherm gebruikt en helaas, ook daar geen leven.
Heeft iemand een idee hoe ik hem nog kan testen? Kan ik de HD misschien nog wel redden?
Vast bedankt
Robin
Heeft iemand een idee hoe ik hem nog kan testen? Kan ik de HD misschien nog wel redden?
Vast bedankt
Robin