achtergelaten

• Onderwerp starter Onderwerp starter UHW4
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

UHW4

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
ik heb een een trojan/dloader gehad en verwijderd maar het heeft een programma dat verbingding zocht achter gelaten in een map "C:\windows\downloaded program files" waar in je niet de bestanden te zien krijgt die er wel in staan..., het is niet door antivirus software te zien en in cmd bestaat de hele map niet eens...

nu doet het verder nix en heb ik het te toegang tot internet de mond genoerd maar ik wil het nog wel weg... help

Probeer het eens in dos mbv de command del C:\windows\downloaded program files\*.*

Als je windows 98 hebt kun je in dos komen doormiddel van een opstart diskette. Met XP moet je dan booten vanaf de CD en voor de reparatie functie R kiezen.

sorry

dit heb ik al geprobeerd "kan bestand niet vinden" werd mij verteld...

Geplaatst door UHW4
ik heb een een trojan/dloader gehad en verwijderd maar het heeft een programma dat verbingding zocht achter gelaten in een map "C:\windows\downloaded program files" waar in je niet de bestanden te zien krijgt die er wel in staan...

Om alle bestanden in die map zichtbaar te maken, moet je occache.dll even deregistreren. Zie hier hoe dat moet: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showpost.php?p=50111&postcount=8 (bij jou zal het om een ander bestand gaan dan daar, maar zo maak je het dus zichtbaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan