achtergond voor e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Hoe krijg ik een leuke achtergrond in mijn e-mail? Ik heb een achtergrond op internet gezien die ik graag wil plaatsen in mijn e-mail maar krijg deze niet als achtergrond in de mail. Kan iemand mij daarbij helpen?

Mvg,
Anstof.

Hallo anstof. Kun je iets meer geven. Welk mailprogramma gebruik je, dan kunnen de helpers je beter helpen. Er zijn tientallen mailprogramma's. ;)

achtergrond voor e-mail

Ik gebruik Microsoft Outlook 2010 en heb gewoon een leuke achtergrond gezien op internet met sneeuwvlokken die ik als achtergrond wil gebruiken in 'n mail maar ik krijg deze achtergrond niet geplaatst. Ik weet dat je via de "briefpapier maken voor e-mail bericht" een achtergrond kan maken maar dat is niet hetzelfde als een achtergrond die ik heb gevonden op internet. Hoe krijg ik deze geplaatst?

Mvg,
Anstof.

Is dit een kant en klare achtergrond, of is dit een afbeelding die je als achtergrond wilt gebruiken?

Als dit een afbeelding is, dan kun je dit doen zoals ik dit in mijn vorige bericht is beschreven.

Laat me dit even horen.

Het is een kleine afbeelding die op de site staat als te gebruiken voor achtergrond.

Anstof

Hallo,

Ik heb hier het adres waar je het plaatje kunt zien, het is de blauwe lucht met sterren! Vierde rij plaatje vier!

search

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Anstof

Graag gedaan...

@anstof, Vergeet niet de vraag op OPGELOST te zetten, hiermee doe je mij ook nog een plezier.

Dit kan rechtsonder ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan