achtergrond beeldscherm reset na opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem 2

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2008
elke keer als ik mijn laptop afsluit en daarna weer opstart is mijn ( heb ik al 4 maanden erop staan) achtergrond veranderd naar de standaard afbeelding. ik heb mijn eigen achtergrond die ik al 4 maanden heb , opnieuw ingesteld en opgeslagen maar geen resultaat. ook mijn taakbalk van het menu is dan weg.
iemand een oplossing aub.
ik ben regelmatig van de laptop af maar ben er wel de hele dag vanaf 10:00 tot vanavond 12:00 .

b.v.d. willem 2

Ok, willem 2: Ten eerste: Heb je Beheerdersrecht op de account waarop je aanmeld?..

Ten tweede: Even je systeem vermelden, welke Windows, *NIX, Mac?..

Ten derde: Je hebt dit onder Helpmij.nl Forum HardwareBeeldscherm / LCD / TFT gezet?!?

Ik ben er om 0400uur Nederlandse tijd meestal ook nog wel... ;)

Laatst bewerkt:
Ja TheKnight,
ten eerste wat je bedoeld met beheersrecht weet ik ook niet , ik ben hier al 13 x ( ook door jouw) geholpen met mijn vragen.
ten tweede is het systeem een windows 7 met een I7 proccesor en de laptop is een 1/2 jaar oud.
ten derde heb ik dit onder beeldscherm gezet omdat ik niet een ander onderwerp kon vinden waar ik dit op kan zetten.
en ja , ik doe dit voor mijn zoon die vandaag naar zijn werk is en waarvoor ik vandaag op de pc zit.

alvast bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan