achtergrond briefpapier e mail outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

marigeer

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Hallo beste mensen,

heb sinds kort een probleem in outlook.
Als ik briefpapier probeer te zenden in outlook gemaakt in de map stationary en ik stuur deze aan iemand dan ontvangt hij het bericht zonder het briefpapier eerst ging dat wel en nu opeens niet meer ra ra hoe ken dat?

wie oh wie kan mij zeggen wat ik moet doen om dat weer in orde te krijgen?

Alvast bedankt en tot hoors
marigeer.

Waarschijnlijk heeft de ontvangende partij een instelling gedaan waarbij html berichten automatisch geconverteerd worden naar tekst zonder opmaak. Dat zou ook betekenen dat je achtergrond, dus briefpapier, weg is.

outlook

Brutus

bedankt voor je reactie, maar het probleem zit bij mij als ik in het vak verzonden kijk zie ik ook dat alleen het bericht er staat dus al zonder het door mij aangemaakte briefpapier het standaard briefpapier verzend outlook wel maar niet het briefpapier vanuit de map stationary, outlook zet het er wel in maar verstuurd het niet, probeer mar eens vanuit outlook nieuw briefpapier te downloaden en dan verder gaan met opslaan openen etc.
dat gaat allemaal goed totdat je verzenden wil met de nieuwe achtergronden, dan begint het probleem.

Bedankt en mischien toto hoors,
marigeer.

Bij mij - Outlook 2003 - werkt het idd alleen als ik de berictindelen HTML gebruik.
Zie bijlage

Bijlagen

• HTMl-indeling.JPG
    HTMl-indeling.JPG
    58,2 KB · Weergaven: 60
outlook

Bedankt Valijn, ook deze optie ga ik eens proberen,

Groetjes marigeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan