achtergrond bureaublad niet meer kunnen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Ik kan sinds kort mijn bureaublad achtergrond niet meer veranderen, normaal kun je gewoon met de rechtermuisknop op je bureaublad gaan en dan naar eigenschappen dan kies je voor bureaublad om zo je achtergrond te kunnen veranderen, maar sinds kort als ik daar op ga lukt het gewoon niet, als ik er met de muis op klikt om bv de originele achtergrond te kiezen van mijn pc zelf lukt het niet, het is sinds ik een achtergrond van op internet heb gehad op mijn bureaublad dat deze probleem zich voor doet, ik kan alleen achtergronden van op internet op mijn bureaublad zetten, kan iemand mij helpen :thumb:

Bureaublad

Ik heb mijn pc gescand op virussen en er zijn er geen, maar spywear weet ik niet, hoe zou je het beste je pc kontroleren tegen spywear?

Hitman Pro

Ik ben bij www.hitmanpro.nl geweest en heb het progamma geinstaleerd, hij heeft mijn computer gekontroleerd en heefd het zo gevonden,:thumb:

Saverio zei:
Ik ben bij www.hitmanpro.nl geweest en heb het progamma geinstaleerd, hij heeft mijn computer gekontroleerd en heefd het zo gevonden,:thumb:

Dan zien we jou snel weer terug hier, met de problemen die hitman heeft veroorzaakt. :D

Waarom problemen?

Waarom problemen met Hitmaon Pro? heb jij daar problemen mee gehad? raad je mij aan om die te verwijderen van mij pc?

mij lukte het niet

ik heb gedaan wat jullie zeiden maar wat ik dus krijg als ik dat venster van bureaublad wil openen zegt ie:

Windows Verkenner werkt niet meer
daarna zegt ie:
Windows verkenner wordt opnieuw opgestart wat dus niet gebeurt.

en hitman werkt niet bij mijn probleem.
:confused:

Het is niet de bedoeling om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Graag even een nieuw topic starten met je probleem.
Daarnaast is het al een topic van een aantal jaren oud. Tijd om met rust gelaten te worden, daarom zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan