Achtergrond in Swish ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
418
Ik wil graag een site in Swish maken die als achtergrond gebruikt maakt van een foto. Nu kan ik in mijn html aangeven dat mijn site 100% bij 100% is. Mijn site kan dan in meerdere resoluties bekeken worden doordat mijn swf zijn eigen dan aanpast aan de site. Maar nu mijn vraag hoe kan ik de foto van de achtergrond nu heel mijn beeld laten vullen zonder dat ik randen krijg ??

Alvast bedankt voor het antwoord. :thumb:
 
versie?

welke versie gebruik je? ik gebruik ook swish, (versie 2). maar is net even anders dan z'n voorganger.
 
welke versie gebruik je? ik gebruik ook swish, (versie 2). maar is net even anders dan z'n voorganger.

Ik gebruik Swishmax 2006.06.29 voor het maken van de site maar ik neem aan als je als achtergrond een foto gebruikt en wil dat deze gebruikt kan worden op de gehele pagina zonder balken dat dit nog niet is aangepast in de oudere versies.

Dus ook al gebruik ik niet dezelfde versie als jouw wil ik toch graag weten hoe je het hebt gedaan. Alvast bedankt voor je antwoord ! :D

Edit: het is me al gelukt. Het is gewoon uitrichten van de achtergrond en zorgen dat hij groot genoeg is !!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan