Achtergrond instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave35nl

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Hoi,

Ik wil een andere achtergrond instellen, alleen is dit door de systeembeheerder uitgeschakeld, weet iemand of dit ook op een andere manier is te veranderen ?

is het een computer die in een netwerk hangt
of is het een computer waar jij maar beperkte rechten hebt

dan kan dat via de beheerder van die computer.
dit is namelijk uitgesteld in de policies

ja dat weet ik maar die rechten krijg ik dus niet, is er geen andere manier om dit in te stellen ?

Probeer het volgende eens (bij ons opt werk was het ook dmv policy geblokkeerd. )

Open de afbeelding in de "Windows weergever voor afbeeldingen en faxen" Dat standaard xp viewertje, daarin een rechtermuisknop op de afbeelding en kiezen voor "Als bureaublad achtergrond instellen"

waarom mag jij dat niet??
is daar een reden voor.
en wie is de beheerder van die computer

Nee helaas, op die manier is het niet in te stellen, ik kan ook niet in het register anders zou ik het daar nog kunnen veranderen.

Hoi Puppie,

dat is de policy van het bedrijf, geen enkele user mag dat veranderen.

aha kijk dat zegt al iets meer.
Dan staat het dus zo op de server ingesteld
kun je bij de server bestanden komen ??

Nee, het staat niet op de server, ik heb een laptop van het bedrijf waar ik voor werk om evt thuis te kunnen werken, maar mijn user heeft geen rechten om dit te kunnen instellen, ik kan er thuis zonder op het berijfsnetwerk in te loggen mee werken.

kun je bij uitvoeren komen
zo ja type dan daar eens het volgende in gpedit.msc

en kijk dan maar eens wat je allemaal kunt wijzigen...pas op wat je doet....eigen risico hoor.:D

Jammer, die kan ik niet openen, ik kan wel naar uitvoeren, maar die file kan ik niet openen, ook met zoeken op de c schijf wordt die file niet gevonden.

en zoeken op de extensie
*.msc

Helaas...
dan ben ik uitgespeeld.

Jammer dat het niet is gelukt Puppie, in elk gavel bedankt voor je reacties ! :D

graag gedaan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan