achtergrond kleur pas goed na pagina vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

love-miranda

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Goedemiddag :o

ik heb met frontpage mijn website gemaakt, nou is het best goed gegaan.. maar...
Ik heb een achtergrond afbeelding (zwart met 2 kaarsen rechtsboven) Ik heb al de code mee gegeven dat hij niet herhaald en dat doet ie dus ook niet.
Nu wil ik dat de rest van mijn pagina ook een zwarte achtergrond heeft natuurlijk. Ik heb al een paar keer opnieuw aangegeven dat de achtergrond zwart moet zijn en in frontpage zelf is ie dat ook.
Als ik naar mijn website ga dan is zie ik wel de zwarte achtegrond afbeelding, maar daaronder is het wit, als ik dan de pagina vernieuw dan wordt het wel zwart :confused:

Wat heb ik fout gedaan :shocked:

:thumb:

*zucht*
Hoe verwacht je dat we die vraag beantwoorden zonder ook maar een regel code te zien? Wat is het adres van de site?

De code van de site natuurlijk, anders kunnen we niet zien wat er mis is. Als je auto rare geluiden maakt ga je immers ook niet zonder auto naar de garage. In dit geval is de oplossing heel simpel. Bovenaan de broncode van je site staat.
HTML:
<style type="text/css">body{background:url(achtergriond.jpg) no-repeat;}</style>
Maar daar het volgende van:
HTML:
<style type="text/css">body{background:#000000 url(achtergriond.jpg) no-repeat;}</style>
En ook de rest van de achtergrond zal keurig zwart blijven.

Dat bgcolor dat jij gebruikte is extreem verouderd en wordt niet meer gebruikt, vandaar dat het in frontpage (minstens zeven jaar oud) wel werkte maar in je browser niet. Je kunt wellicht beter overstappen op een recenter programma, dan zul je dat soort problemen niet gauw meer krijgen. Kompozer is een goed en gratis alternatief.
Afgezien van het feit dat Frontpage zwaar verouderd is gebruikt het ook nog eens allerhande code die alleen door IE wordt herkent.

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt!
Ik heb hier ergens dreamweaver liggen, die wil ik gaan gebruiken :d frontpage is inderdaad heel erg oud!

Had gister ook al een vraag geplaatst met de link naar mijn website, ik wilde niet heel helpmij.nl vol gooien met mijn link
omdat dat dan misschien opgevat kan worden als reclame.. en dat is niet zo :)

Nogmaals bedankt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan