Achtergrond Photoshop op iMac

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD50

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Hallo,

Ik weet niet goed of ik dit hier of bij software moet plaatsen, het volgende "probleem".
Als ik Photoshop open op een Windows machine, heb ik een mooie grijze achtergrond waar duidelijk op gewerkt kan worden, bij de iMac is dat anders, als ik hier Photoshop open heb ik de desktop afbeelding als achtergrond, wat af en toe zeer verwarrend kan zijn.
Ik heb all gekeken bij "Photoshop->Preferences->Interface" en daar de instellingen verandert in achtereenvolgend "Grey -> drop shadow", "Grey -> drop shadow", "Black -> none", dezelfde instellingen als bij mijn Windows computer, echter bij opnieuw opstarten van PS blijf ik de desktop achtergrond zien. Moet er hier nog iets anders verandert worden om bij PS de mooie grijze achtergrond te krijgen ? graag Uw hulp !

JMGD.

Bijlagen

• Bildschirmfoto 2012-10-17 um 10.17.06.jpg
    Bildschirmfoto 2012-10-17 um 10.17.06.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Wat is dit " Venster -> Applicatie-frame " in een Engelse versie van Photoshop ??

JMGD.

PS: Eureka !!!! heb het gevonden "Window -> Application frame" in het Engels en de ik heb de gewenste grijze achtergrond.

Bedankt Indy226 !!!!

Laatst bewerkt:
Sorry voor mijn late reactie ;)
Het is moeilijk om mijn eigen posts hier terug te vinden, hij update niet :P

Maar graag gedaan! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan een abbonement nemen op je vraag, je kan dan instellen dat je een mail krijgt indien er reactie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan