achtergrond pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Berichten
820
Wanneer ik een wallpaper als achtergrond gebruik blijft de originele achtergrond onder de tekst van de pictogrammen zichtbaar. Ik wil alleen maar de letters zien. Hoe stel ik dit in? Ik had het op deze manier maar door wat gepruts met mijn computer is die instelling nu verdwenen.

Ik schaam mij diep want ik heb het altijd geweten, maar kom er niet meer achter hoe :eek:
 
Dat is inderdaad de richting waarin ik moet zoeken. Dat herinner ik mij weer. Alleen het werkt niet. Er moet daarna nog iets zijn wat moet worden ingesteld, maar wat...... :confused:
 
Gezina,

Dit is dezelfde link als je al had gegeven. Heb alles naukeurig nagelopen, maar het werkt niet. Ik schaam me nog steeds, mede omdat ik zelf ooit op dit forum iemand anders geholpen heb dit voor elkaar te krijgen. Heb al met behulp van "zoeken" een en ander proberen te achterhalen, maar kennelijk te lang geleden of de verkeerde termen. Lukt dus nog steeds niet.
 
:eek: Wat sukkelig van mij! Maar hier is nog een topic over hetzelfde probleem: *klik* Daar geef ik de tip van Iconoid als al het andere niet meer werkt. Ook moet je denken aan wat spyware, check dat ook.
 
Na opnieuw opstarten werden de gewenste instellingen weer geactiveerd en is alles weer naar wens. Ik zal de oplossing toch maar eens noteren voor het geval ik het weer vergeet. Bedankt Gezina.
 
Inderdaad worden sommige veranderingen pas actief na een herstart. Gelukkig maar. :)
 
Nog even samengevat: :)

Rechtsklik op 'deze computer' en kies voor Eigenschappen. Kies tabblad 'geavanceerd'. Kies voor 'instellingen' onder het kopje 'Prestaties'. Vink het vakje aan bij: Vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad gebruiken.

Is het dan nog niet goed:

Rechtsklik op je bureaublad, kies voor 'eigenschappen'. Tabblad 'bureablad' kiezen en dan 'bureaublad aanpassen'. Kies voor het tabje 'website'. Haal het vinkje weg bij 'Mijn huidige introductiepagina'. Klik op de nodige OK's- en toepasknoppen.

En als het dan nog niet werkt:

Rechtermuisklik op het bureaublad, `pictogrammen schikken op`, en dan `webonderdelen op het bureaublad vergrendelen` uitschakelen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan