Achtergrond probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
hallo allemaal,

Ik heb een mapje met kerst wallpapers die heb nu als wallpaper maar kan nu niet meer instellen of ik 10sec of 15 ect een andere afbeelding wil hebben.:O
Is dit een virus of niet??

Windowsfaq

Hoi,
probeer dit eens voor te testen.
Zet of kopieer die afbeeldingen eens naar:
C:\Gebruikers\Accountnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows\Themes

Heb ik gedaan maar geen resultaat!!

is dit een lek die ik ondekt heb??:shocked:

Heb je soms een laptop? Heb je wellicht het energieschema veranderd? Werkt 't bij de standaard themes wel? En heeft 't voorheen wél gewerkt? Als ik me goed herinner bezoek je toch al een tijdje het forum hier,dus zou je toch moeten weten dat we zoveel mogelijk info moeten hebben.

ik heb een laptop, heb niet het energie scheme niet veranderd. wat zou er dan veranderd moeten zijn vanwege dat die instelling niet meer er is.
en het heeft daarvoor wel gewerkt.

ps: dit is wat ik heb gedaan, maar niks helpt:(

Maar naar een gekke ontdenkking zit die optie nu onder de rechtermuisknop als ik op mijn desktop klik met de rechtermuisknop:shocked:

Wat is gaande??

Laatst bewerkt:
Vreemd ja
Zet em eens even in hoge prestaties ipv. gebalanceerd. Ik ben benieuwd wat ie dan doet..

Nee Windows 7 Ultimate, heb alle tips opgevolgd, maar niks help.
Maar naar een gekke ontdenkking zit die optie nu onder de rechtermuisknop als ik op mijn desktop klik met de rechtermuisknop

hoe kan dit?? een update ofso?

Om een diavoorstelling van afbeeldingen als achtergrond te hebben, moeten ze in 1 en dezelfde map staan.
Onder c:\windows\web\wallpaper\ is de gebruikelijke plaats om een map aan te maken waarin je je afbeeldingen wilt laten roteren.
Succes

Nee Windows 7 Ultimate, heb alle tips opgevolgd, maar niks help.
Maar naar een gekke ontdenkking zit die optie nu onder de rechtermuisknop als ik op mijn desktop klik met de rechtermuisknop
hoe kan dit?? een update ofso?

In het rechter muis menu staat dit altijd al wanneer je de diavoorstelling aan hebt staan..staat die niet aan staat het ook niet in je rechtermuis menu.
Dus je hebt de voorstelling nu aan staan maar het gekke is hij veranderd niet en de tijd is nog weg.

1.zet alles eens normaal met bijv.1 achtergrond.en kies eens een ander thema van windows bijv.
2.Haal de losse afbeeldingen UIT de map themes.
Het maakt ook niet uit waar die map zich bevind je kunt gewoon bladeren en kiezen.
Maak eens een screentje met het blad persoonlijke instellingen > burobladachtergrond gemaximaliseerd.

Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt, Ga windows opnieuw installeren. dan heb ik dat probleem niet meer.

Windowsfaq

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan