Achtergrond word roze als ik game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abuurman17

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2016
Hallo allemaal,

De laatste tijd ervaar ik als ik aan het gamen ben dat als ik het spel minimaliseer of afsluit er een soort rare roze crash ontstaat op mijn achtergrond.
Ik heb nu verschillende sites bezocht om antwoord te vinden op de vraag 'Hoe komt dit?' en 'Hoe verhelp ik dit?' Maar heb helaas geen antwoord kunnen vinden.
Daarom maak ik nu zelf een topic aan met de hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De onderstaande foto laat zien wat ik bedoel met rare roze crash.
De enigste manier die ik tot nu toe weet om dit te verhelpen is om de laptop op standby te zetten en er weer af te halen. Maar als ik m'n game weer start staat dit scherm er na 5 minuten weer.

2d7ikxt.jpg

Ik hoop dat jullie hiermee wat kunnen, en mij kunnen helpen met een oplossing te vinden.

PC specs:

HP Probook 4520s

Operating System: Windows 10 Home 64-bit
CPU: Intel Core i3 370M @ 2.40GHz
Arrandale 32nm Technology
RAM: 3,00GB Dual-Channel DDR3 @ 532MHz (7-7-7-20)
Motherboard: Hewlett-Packard 1413 (CPU 1)
Graphics: Generic PnP Monitor (1366x768@60Hz)
Intel HD Graphics (HP)
Storage: 298GB SAMSUNG HM320HJ (SATA)
Optical Drives: hp CDDVDW TS-L633R
Audio: High Definition Audio-apparaat

Laatst bewerkt:
Heb je de temperaturen van de onderdelen al eens bekeken tijdens het gamen? Kan je ons die vertellen?

Temperaturen kan je bijvoorbeeld uitlezen met Speccy.

En dat is ook tijdens het gamen het geval? Verandert het scherm van kleur wanneer je het scherm wiebelt?

Tijdens het gamen zelf heb ik er geen last van, alleen wanneer ik het spel minimaliseer of afsluit. En wanneer ik het beeld wiebel veranderd er niets.

Als je het alleen ervaart als je een game minimaliseert of afsluit en verder met andere progjes er geen last van hebt, dan zou ik er verder geen aandacht aan besteden.

Ik had gekeken voor driver updates en de geheugentest en alles was in orde. Ik heb nu ook gemerkt dat wanneer het beeld er is en ik het spel opnieuw opstart dat het beeld dan weer normaal wordt, Dus het ligt gewoon aan het spel zelf, dus zoals een van u al gezegd heb, ik ga er geen aandacht meer aan besteden.

Bedankt voor al uw hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan