Achtergrond Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bahlmann

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2006
Ik heb een briefpapier voor de drukker in PDF bestand
Het briefpapier wil ik ook graag in word als "achtergrond" gebruiken als briefpapier.
Wie weet hier een oplossing voor?

Dan zul je m.i. het programma aan moeten schaffen. Met alleen de reader heb je ook alleen maar "read"mogelijkheden.
Een minder fraaie optie zou zijn om een hardcopy in te scannen, maar dan verlies je kwaliteit.

is 't niet makkelijker om die pdf'jes uit te printen en die opnieuw in de printer te stoppen?
Zodat je alleen de tekst toevoegt bij word

Ik wil het bestandje dan per mail versturen. dan wordt er dus geen printje gemaakt.

Als ik het via Opvuleffecten tabblad afbeelding verdeeld hij het niet over de gehele pagina maar vult hij de rest van de pagina op metdezelfde afbeelding mat als gevolg dat het briefpapier er 4x opstaat.

Laatst bewerkt:
Rimsic, das idd. een oplossing waar ik ook even aan dacht, maar ik weet (helaas uit ervaring) dat sommige typen printers (met name lasers) het niet "fijn" vinden als er reeds geprinte tekst (of afbeeldingen) op een A4tje staan die opnieuw door de printer heen glijden. Bij een aantal printers veroorzaakt dit doorvoer problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan