achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
106
Hallo

ik heb een vraag over het instellen van de achtergrond bij een xp want als ik het doe zoals iedereen namelijk: rechtermuisknop -> eigenschappen dan staan er bij mij slechts drie tabbladen inplaats van vijf bij gevolg dat ik de achtergrond en de schermbeveilliging niet kan wijziggen.

zie foto

groeten kenny
 

Bijlagen

  • achtergrond wijzigen.docx
    57,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat er een virus/spyware op je pc hebt staan.
Die zorgen nog wel eens voor dit soort dingen.

Oplossing:
Download Malwarebytes' Anti-Malware + Installeer + Update
Download SUPERAntiSpyware + Installeer + Update

Ga naar veilige modus en doe daarin een full scan met het programma Malwarebytes' Anti-Malware, hierna hetzelfde met SUPERAntiSpyware.
 
Laatst bewerkt:
Doe het volgende om mee te beginnen:
Download, pak in zijn geheel uit, en start dial-a-fix
Vink alles aan in het Registration center vak, en druk op Go

Kijk of het daarna beter werkt.

Succes,

Tijs.
 
nee het lost niets op maar er komen wel een aantal errors bij windows update en bij de registration.

grt kenny
 
Je gebruikt toch wel een volledige versie van XP (dus niet zoiets als XPLight? En/of je hebt niet lopen 'pimpen'/strippen in XP (zoals sommige gamers doen 'om de pc sneller te maken')?

Tijs.
 
Je gebruikt toch wel een volledige versie van XP (dus niet zoiets als XPLight? En/of je hebt niet lopen 'pimpen'/strippen in XP (zoals sommige gamers doen 'om de pc sneller te maken')?

Tijs.

ben geen gamer en heb denk ik geen XPlicht versie hoe kan ik dit weten of het een licht is
 
Geen idee; als je je XP bij je pc geleverd hebt gekregen weet ik in ieder geval zeker dat het geen XPLight of vergelijkbare gestripte versie is.

Tijs.
 
Geen idee; als je je XP bij je pc geleverd hebt gekregen weet ik in ieder geval zeker dat het geen XPLight of vergelijkbare gestripte versie is.

Tijs.

het is een volledige versiewant in het begin kon ik mijn achtergrond wel wijzigen
 
Probeer dan het herstel van XP basisbestanden: Start -> Uitvoeren -> sfc /scannow

Hierbij heb je een XP installatie-CD nodig van de juiste soort (Home of Professional), in de juiste taal, en met het juiste Servicepack erin geïntegreerd.

Via nLite kun je gemakkelijk zo'n CD maken, als je een basis installatie-cd van XP hebt van de juiste soort en taal.

Download-link voor SP2 voor XP Engels link
Download-link voor SP2 voor XP Nederlands link
Download-link voor SP3 voor XP Engels link
Download-link voor SP3 voor XP Nederlands link

Succes,

Tijs.
 
het probleem is opgelost na het scannen met de progjes van hollandheld bedankt

groeten kenny

SLOTJE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan