Achtergronden office 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

markraats85

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2008
Dames, heren,

Wij zitten nu een weekje of twee op office 2013 ( mijn collega's en ik ).
We hebben allemaal netjes een office account e.d. om samen te werken in documenten e.d.

Als je bent ingelogd met office 2013, krijg je naast de optie om je kleuren aan te passen ( Wit, lichtgrijs en Donkergrijs ) een optie om een office achtergrond te gebruiken. (boomringen, circuit, cirkels en strepen enzo...) Nu willen wij als bedrijf zijnde een goede uitstraling hebben als we naar klanten gaan, en hier netjes het logo o.i.d. van het bedrijf in plaatsen, echter krijgen we niet gevonden waar deze bestanden staan, waar je ze kan editten, en of dit uberhaupt mogelijk is.

Is iemand op dit forum hier al achter? Normaliter zou ik zeggen, google is your best friend, echter is hier amper tot niets over te vinden, ze verwijzen namelijk eigenlijk allemaal naar outlook sjablonen.

Hopelijk heeft er iemand wat meer informatie voor me.

Alvast bedankt!

Hallo, Je zou een bij sjablonen kunnen kijken. Daar vind je achtergronden. Type bijvoorbeeld, atletiek in of voetbal of zwemmen en je krijgt een sjabloon voorgeschoteld.

Deze kan je dan downloaden en opslaan op je computer in een mapje. Zelf vind ik er wat weinig op staan maar ja....

Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan