achtergrondkleur bureaublad-icoontjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodin

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
Een virend van mij heeft een zwarte wallpaper, maar helaas voor hem zorgt windows er automatisch voor ddat de achtergrond van de tekst onder de destop-icons licht wordt..

Weet iemand hoe je dit kan veranderen?

Groeten,
Rodin

Klik op het bureaublad met de RECHTER muisknop.
Kies eigenschappen.
Kies tabblad Uiterlijk.

Hier kan je allerlei kleuren instellen, ook de achtergrond van de tekst bij de icoontjes op je bureaublad.

Suc6!

tabblad uiterlijk..? staat hier niet hoor.. ;) maar waarschijnlijk bedoel je tabblad vormgeving? maar dan zie ik het zo snel onder geavanceerd niet staan..

Het ligt aan je OS (Windows versie) hoe het heet.

Dit plaatje maakt het vast duidelijker.

Erwin

Bijlagen

• uiterlijk.jpg
    uiterlijk.jpg
    32,7 KB · Weergaven: 73
deze computer > eigenschappen > geavanceerd > instellingen (bij prestaties) > vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad gebruiken ->aanvinken

ja klopt.. jij hebt zo te zien 98, hij heeft xp.. zo ziet het er bij ons uit.. wat moet ik veranderen dan..?:confused:

Bijlagen

• uiterlijk.jpg
    uiterlijk.jpg
    33,7 KB · Weergaven: 63
je moet bij visuele effecten eerst ook voor aangepast kiezen ( bij xp is dit toch zo) en niet door windows laten kiezen.

greetz

steveson

Geplaatst door steveson
deze computer > eigenschappen > geavanceerd > instellingen (bij prestaties) > vallende schaduw voor namen van pictogrammen op bureaublad gebruiken ->aanvinken

is al aangevinkt.. werkt dus niet.. ;)

Geplaatst door steveson
je moet bij visuele effecten eerst ook voor aangepast kiezen ( bij xp is dit toch zo) en niet door windows laten kiezen.

greetz

steveson

al gebeurd ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan