Achtergrondkleur wijzigen in Wordpress (tekstgedeelte)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tuffie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2004
Berichten
66
Graag jullie advies.
Ik ben bezig om het thema Twenty Twelve een beetje aan te passen aan de kleuren die een kennis graag zo wil hebben. Ik heb een child-thema gemaakt. Als ik met fire-bug de div selecteer die van kleur moet veranderen , kopieer en in het childthema zet is dat geen probleem, echter na oploaden is de hele opbouw van de site weg. De div is ineens pagina groot en alles staat aan de linker kant.
Vervolgens heb ik het hele stukje vanuit style.css gekopieerd waarin ik de kleur heb veranderd, maar ook nu veranderde de layout in een chaos. Even later een nog groter CSS gedeelte gekopieerd maar ik blijf hetzelfde probleem houden. Elke keer verdween alles naar de linker kant en was de hele opbouw veranderd.
Als ik in het orginele thema (dus niet child) de kleur verander pakt ie het wel en blijft alles op zijn plek staan. Zou je zeggen, probleem opgelost, maar wanneer ik dan een update krijg zal het weer naar de oorspronkelijk wille kleur gaan en dat wil ik dus niet.

Snappen jullie wat ik bedoel?
 
Zou u misschien een printscreen kunnen laten zien of de link naar de website zodat ik beetje kan zien wat er gebeurt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan