Achtergrondmuziek site dreamweaver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Was ik weer:p ...

Nu ik mijn site heb gemaakt met DW ipv FP, loop ik wel tegen een aantal dingetjes aan.Zo was het in FP heel simpel om een achtergrondmuziekje toe te voegen (gewoon bij pageproperties- en dan loopen of nie enz), maar ik wil dit weer onder mijn pagina zetten maar dan in DW.
Voor een pagina moet ie een keer spelen en voor een andere pagina moet ie geloopt worden...
Iemand een idee hoe dat moet?

ps:heb het mp3tje al op mijn server staan

Precies wat ik zocht! Geweldig..

Ik kwam alleen maar rare lange java-scripts tegen met veel toeters en bellen, maar dit is het !

Thx..:D

[edit]zie ik dat nou goed, doet dit het niet in mozilla :( ???

Goed zo, zelf oplossen is de beste manier om het te leren. Trouwens, je kunt je handtekekning nu wel aanpassen ;)

Ja, mijn handtekening moet ik idd nog even aanpassen:D !

Maar ben er dus al achter dat hij het niet doet in mozilla(mijn browser) en wel in IE...:(

Suggesties om het toch in mozilla aan de praat te krijgen??

Geen muziek gebruiken, de meeste (ik zeker) vinden muziek op een site zwaar irritant.

Haha, ja zo ken het ook natuurlijk:D ..

Toch wil ik (omdat ik mp3's aanbiedt die ik zelf heb gemaakt) dat er een klein stukkie muziek wordt gespeeld, als introductie zeg maar. Zag al iets met param's enzo als script, klopt dat?

Dat is een handige site voor een leek als ik...

Thx, ik ga het uitzoeken en hoop dat ik het voor elkaar krijg..

Zet die site maar bij je favorieten, het is een site waar ik ook nog wel eens op terugval als ik het niet meer precies weet;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan