Achtergrondsgeplop

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Elke keer als er sprake is van geluid uit de loudspeakers krijg ik als achtergrond een plopgeluid, snel ritmische plopjes, met welke player ik ook speel. Heb een dmx 6fire geluidskaart van terratec en het geluid gaat via een sony versterker naar de loudspeakers, voorheen geen klachten..Dit treed ook op bij de zogenaamde standaard geluiden van win xp.

Plopperdeplop! :D
Pas inrichting veranderd? Staan die boxen misschien in de buurt van halogeenlampjes/beeldscherm of de pc zelf?
Zou je minimaal kunnen proberen wat te verzetten.

Hmm. Lijkt mij eerder een oscillatie verschijnsel te zijn. Heb je dit op de 2 kanalen? Draai je bass controle eens op min.

Niets veranderd aan de opstelling van de apparatuur...dus voorheen geen klachten...wel winamp geupdate, maar hij doet het ook op andere players..

Ik heb de subwoofer uitgedaan de bass op 0 gezet, de isdn dectcentrale een beetje uit de buurt gehaald. Maar het blijft aan de gang. De versterker doet het niet als ik de tuner aanheb... en hij is ook ok als ik 2 channel aanheb dus alleen met 5.1 heb ik het euvel en wel via de computer dus heh.. en Elisa ondanks jouw aanwezigheid vergeet ik toch niet al het andere ook te lezen...:love:

Dat wordt dus niet simpel. Probeer eens je kaart uit het PCI slot te halen en even zuiver maken en terug plaatsen. Ook je front panel even loskoppelen en terug aankoppelen. Misschien kan je even, je kaart rechtstreeks aansluiten(zonder front panel) op je versterker. Het is natuurlijk zo dat deze kaart een inteligente input - ouput heeft. Is er daar iets mis mee ?? Zal elimineren worden vrees ik.

Elisa ondanks jouw aanwezigheid vergeet ik toch niet al het andere ook te lezen...
Slijmjurk! :p Je bent duidelijk weer aanwezig. Lang geen partities gemaakt of geformatteerd? :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan