Achterhalen IP-adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Visiplan

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Probleem,

Iemand heeft in mijn naam een goor bericht gezet op een forum die alleen voor mij bedoeld was.
Nu heb ik via de beheerder van deze forum een mail gekregen met het bijbehorende IP-adres, is het ook mogelijk om te achterhalen van wie dit bericht afkomstig is?
Ben al wel achter de plaats gekomen vanwaar deze mail is verzonden, nu wil ik eigenlijk meer te weten komen over deze persoon.

Wie kan mij helpen??

Wat je kan doen is een klacht indienen bij de provider maar persoonlijke gegevens zul JIJ niet krijgen.Dit heeft te maken met oa bescherming van gegevens.

Belangerijker is het misschien te zoeken naar een oplossing maw hoe kan die persoon op jouw account dit doen ?

Dat had ik wel verwacht, maar misschien dat iemand er iets op wist.

Nu is dit bericht inmiddels al verwijderd door de beheerder en zal deze account binnenkort opgeheven worden, aangezien het mijn reisverslagen van Australie betrof en ik inmiddels alweer een paar weken thuis ben.

Maar leuk is zoiets niet!

Toch bedankt voor reac!:thumb:

Je kan je wel devolgende dingen afvragen...
1. Heb ik in MSN onlangs een netmeeting met iemand gedaan?
2. Heb ik met Outlook Express berichten naar iemand verstuurd die waarschijnlijk ook Outlook heeft?
3. Heb ik een bericht verstuurd naar iemand die een power user is bij hotmail? (betalend)
4. Heeft er iemand met me ICQ gebruikt?
5. Heeft er net iemand een nieuwe website aan me laten zien, waar mogelijk een IP-achterhalende javascriptcode in zit?
6. Is er iemand die buiten mij op mijn computer kan komen (met betrekking tot het installeren van keyloggers)?

En een vraag die nog dubbel zo belangrijk is als alle anderen samen...
Kan er iemand mijn paswoord raden?

Groeten, James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan