achterhalen naam via ip adress trojaans paard verstuurder

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryherry

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
404
is het mogelijk om via ip adress te achterhalen wie mij probeert te attacken met een sub seven?

gr. berry
 
haha..hoe raad ik het. Ik betwijfel of de waarschuwing wel terrecht is!! Ik krijg hem heel vaak na Norton te hebben vervangen. Hiervoor had ik bij Zone Alarm nooit last.
Je kan via het programma zelf de IP achterhalen en dan een mailtje naar de provider sturen in de hoop dat die er wat aan doet. Maar nogmaals ik weet niet hoe serieus je het moet nemen.
 
Sub/Seven is de laatste tijd heftig in de weer, je kan eventueel hier kijken waar het vandaar komt alhoewel ik betwijfel of je er wijzer van wordt.
 
vind het wel leuk om te weten wie, maar zie wel dat je er waarschijnlijk toch nx tegen kunt doen. (maar ja vuurmuur werkt!)
 
Geplaatst door berryherry
vind het wel leuk om te weten wie, maar zie wel dat je er waarschijnlijk toch nx tegen kunt doen. (maar ja vuurmuur werkt!)
Jawel hoor: met logfiles van de pogingen kan je een abuse melding sturen naar abuse@provider_van_attacker.extensie

Die zullen daarna evt. om meer info vragen indien nodig, en indien het om een ernstig feit gaat, contact opnemen met de attacker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan