achterhalen van wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
rare vraag met een beetje uitleg. Pa (70)heeft een computer en ma (65) een laptop. Ze gebruiken hetzelfde emailadres via outlook. Ma heeft haar wachtwoord vaststaan. Pa heeft het vinkje weggehaald en is z'n wachtwoord kwijt. Kan ik als bv administrator op een plekje in de laptop kijken wat het wachtwoord is voor hun mailbox. Of is dat onmogelijk. Windows geeft wel eens aan "zal ik uw wachtwoord onthouden" die moeten toch ook ergens op de schijf staan? Wie weet dat plekje of wie weet hoe ik dat wachtwoord achterhalen kan
 
zelfde email adres dan hebben ze ook hetzelfde wachtwoord.
dus even aan ma vragen wat haar wachtwoord is.
 
Dat weet zij ook niet meer. Maar zij kan nog wel de post bekijken maar hij op de computer niet.
 
en bij de provider kun je toch een ander wachtwoord aanmaken of laten opsturen.
zelf zul je het niet zo 1 2 3 vinden.
 
en bij de provider kun je toch een ander wachtwoord aanmaken of laten opsturen.
zelf zul je het niet zo 1 2 3 vinden.

Siw donwloaden, en dan (in het engels) secrets nemen en dan kan je enkele wachtwoorden zien normaal van outlook ook
 
Het zijn oude mensen en hij mag geen 1/2 uur aan de telefoon hangen om de helpdesk te raadplegen. Hij moest maar een briefje sturen. Ik geloof niet dat hij dat gedaan heeft.
Wat voor programma bedoel je jeffcoboy.
 
Sorry puppie, voor dat extra werk maar ik heb ook gegoogeld en hetzelfde gevonden als jou. bedankt.
Ik ga het eens proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan