Achterhalen wachtwoorden .mdw bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sdekreek

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Bestaat er een (gratis) tool waarmee de wachtwoorden uit het .mdw bestand gelezen kunnen worden.

Alvast bedankt.

Geplaatst door sadhinoch
zoek eens op google naar protected storage passview

Met deze tool kunnen helaas geen ww van MS Access achterhaald worden. Met het programa Access Passview is het wel mogelijk om wachtwoorden op .mdb bestanden te achterhalen, maar niet op de .mdw (usergroup) bestanden.

Zijn er nog andere suggesties?

Ik heb hier wel een tooltje voor.Als je wil dan stuur ik het wel door.:)

zou ik mij ook bij de gegadigden mogen melden voor uw pasword programmaatje

MDB <> MDW

Je kan er geen Access werkgroep informatie bestanden mee openen.
Enkel de klassieke office docs (en daar had er ik al 1 voor).
Dus ik herhaal 'wil ik wel eens zien'.

Sorry maar beter heb ik niet:rolleyes:

In ieder geval helpt dit toch al wat op weg je kunt de wachtwoorden toch al recuperen.Zal is verder zoeken naar Access werkgroep informatie bestanden, zal wel iets terug te vinden op het net.Office is ni echt bekend voor zijn veiligheid dus er zal wel een techniek zijn om dit type van bestand te kunnen manipuleren.

Geplaatst door flupeke

.Zal is verder zoeken naar Access werkgroep informatie bestanden, zal wel iets terug te vinden op het net.Office is ni echt bekend voor zijn veiligheid dus er zal wel een techniek zijn om dit type van bestand te kunnen manipuleren.

Ben benieuwd, heb deze quote al veel gehoord maar nog niet gezien.:D

Laatst bewerkt:
Dit zijn allemaal demo's. Vind alleen de eerste paar letters van het wachtwoord, en dan nog maar de vraag of het idd administrator wachtwoorden zijn.

Misschien weet je het w8wrd weer nadat je een aantal letters hebt gezien? Tja ik zoek ook maar wat raak:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan