achterhalen welke licentie voor welke windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

rednas16

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2010
geachte,

Mijn licenties zijn allemaal door elkaar gehaald nu is mijn vraag hoe kan ik achterhalen welke licenties voor welke windows zijn. bv ik heb hier een paar licenties voor windows 7 maar een paar daarvan zijn voor windows 7 pro en andere voor home ofzo

groeten rednas

Op het stickertje van Microsoft (licentiesticker) staat voor welke versie het is. Je kunt bij OEM licenties (OEM = gekregen bij de PC) dus zo terugvinden. Zijn het Open License licenties dan kan dan via de Eopen site van Microsoft, maar alleen diegene die ze geregistreerd heeft kan ze dan terugvinden.

Op het stickertje van Microsoft (licentiesticker) staat voor welke versie het is. Je kunt bij OEM licenties (OEM = gekregen bij de PC) dus zo terugvinden. Zijn het Open License licenties dan kan dan via de Eopen site van Microsoft, maar alleen diegene die ze geregistreerd heeft kan ze dan terugvinden.

geen stikkertjes meer en gewoon blaadjes papier met daarop windows 7 : xxxx-xxxx-xxxx... en het zijn allemaal serials diek extra heb dus ook nie geregistreerd :(

CD-keys krijg je niet zomaar op een papiertje.
Daar hoort een dvd bij.
En je kunt het niet aan de key's zien hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan