Achterhalen wie in mijn hotmail is geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knorretje84

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
Berichten
42
Vandaag ben ik er achter gekomen dat iemand anders in mijn hotmail is geweest. Waarschijnlijk al enkele maanden lang, en dit weekend heeft deze persoon een heleboel (belangrijke) e-mailberichten uit mijn inbox verwijderd. Uiteraard heb ik onmiddelijk mijn wachtwoord veranderd, maar de berichten ben ik kwijt. Hotmail kan deze niet meer terughalen.
Is het mogelijk om te achterhalen wie in mijn hotmail gesnuffeld heeft en deze berichten heeft verwijderd? Ik weet namelijk wel voor 99,9% zeker waar dit vandaan komt, maar ik heb er geen bewijs voor.
 
Ik zou niet weten hoe je kan achterhalen wie dat geweest is, maar ik zou ook wel direkt uw geheime vraag veranderen of uw nieuw paswoord wordt binnen de korste keren ook achterhaald. Zoek een geheime vraag waar alleen jij het antwoord op weet!
 
Volgens mij valt dat niet te traceren.
***** voor je dat de belangrijke mailtjes weg zijn.

Als ze zo belangrijk zijn, wrom dan op een inet mailbox??
Als je die van je provider gebruikt met outlook heb je ze op je HD staan
 
Ja, daar heb je wel een punt, maar ik gebruik hotmail al sinds 2002 en heb er sindsdien nog nooit problemen mee gehad. Ik heb bovendien geen eigen provider waar ik een e-mailadres kan aanmaken (heb geen vast woonadres, ben af en toe bij mijn ouders, af en toe bij mijn vriend, enz.)
Balen dat het niet te achterhalen is.... :( Maar bedankt voor je antwoord :thumb:
 
Ik zou niet weten hoe je kan achterhalen wie dat geweest is, maar ik zou ook wel direkt uw geheime vraag veranderen of uw nieuw paswoord wordt binnen de korste keren ook achterhaald. Zoek een geheime vraag waar alleen jij het antwoord op weet!

Dat had ik vandaag ook al gedaan inderdaad!
 
Misschien kun je de helpdesk van Hotmail (als die er uberhaupt is :p) bereiken en vragen of hun een IP log hebben ofzo, of in ieder geval een historie van je e'mail waarmee je heel misschien wel je e'mailtjes terug kan krijgen.

Ik durf dit niet met zekerheid te zeggen, dus ga er niet meteen van uit dat dit wel eens kan werken, maar nooit geschoten is altijd mis he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan