acount foutmelding 0x800ccc90

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
ik krijg bij het versturen telkens de volgende fout melding :

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mail surfer .Uw wachtwoord is geweigerd . Account: pop3.hetnet.nl protocol . pop3 reactie van server ERR logon failure unknow user name or bad pass word poort 110 beveiligd (SSL) nee serverfout 0x800ccc90 .

en nog een fout Serverfout 0x800ccc92 .

ik stuur nu deze e-mail via het internet . in outlook express doet het niet

T.A.Haveman
 
Laatst bewerkt:
zo te zien is je password verkeerd, vul die eens opnieuw in, en je username ook. dit moet bij Extra > Accounts > en dan op je account > password opnieuw invullen (en evt. gebruikersnaam)
 
Hoi,

TIP: haal misschien even dat e-mailadres weg uit je eerste bericht door rechtsonder dat bericht op aanpassen te klikken.
Anders kan het zijn dat een SPAM-bot je e-mailadres ontdekt en je morgen een vloedgolf reclame e-mails hebt op je adres.


James:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan