acounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdoul

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
heb via verkenner-deze computer.de map geruikers geopend.en daar alle acounts uitgeschakeld.
na het weer aanzetten van de computer.kan me niet meer aanmelden.kan ook niet meer in het systeem.

is er een manier om de acounts weer in te schakelen.

heb via verkenner-deze computer.de map geruikers geopend.en daar alle acounts uitgeschakeld.
na het weer aanzetten van de computer.kan me niet meer aanmelden.kan ook niet meer in het systeem.

is er een manier om de acounts weer in te schakelen.

Kun je nog in de veilige modus van de computer komen? Dit doe je door je computer af te sluiten en weer op te starten. tijdens het opstarten druk je op de f8-toets (kan soms ook f5 zijn dus even proberen!). Je krijgt dan een zwart scherm, met witte letters. met de pijltjes toetsen kun je dan een opstartkeuze kiezen. Hierin kies je dus voor veiligmodus. Nu kun je waarschijnlijk weer bij je gebruikersaccount beheer komen, en ze weer inschakelen. Mocht dat niet lukken, zou je ook nog een systeemherstel kunnen maken. Je bent dan echter wel alles kwijt wat je aangemaakt hebt op het moment tussen het herstelpunt en waar je nu bent.

Succes ermee!

hoe maak je een systeem herstel.

nog bedankt voor je reactie

hmm.. ik moet even aan een klasgenoot vragen hoe je dan bij systeemherstel kunt komen..

Maareehh.. Waarom wilde je alle accounts uitschakelen?

En wat gebeurt er als je dan op het startmenu klikt? En gebeurt hetzelfde als u dat via de veilige modus doet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan