ACPI BIOS Linkage Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pluimpie

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Er wordt gezegd dat er probleem is met ACPI BIOS Linkage Driver op mijn laptop.Die laptop draait op windows 7 en wat is dat die acpi bios linkage driver, op internet gezocht maar ik snap er niks van wat het is. Wie kan mij helpen?:confused::confused::(:(

Bijlagen

• ACPI BIOS Linkage Driver.jpg
    ACPI BIOS Linkage Driver.jpg
    24 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:
Klinkt alsof je een illegale Windows 7 hebt geïnstalleerd (een OEM versie) die niet hoort bij jouw merk+type laptop. Klopt dit?

Tijs.

Klinkt alsof je een illegale Windows 7 hebt geïnstalleerd (een OEM versie) die niet hoort bij jouw merk+type laptop. Klopt dit?

Tijs.

eerst had ik vista, nu windows 7 maar enkele maanden geleden geen last van nu na het formatteren opnieuw geinstalleerd krijg ik die melding.

Vermeld in ieder geval merk + type laptop hier. En je hebt een legale versie van Windows 7? En ontstonden de problemen misschien na een update van Microsoft?

Ik heb geen idee of ik je vraag dan kan beantwoorden, maar voor andere helpers is die informatie in ieder geval belangrijk.

Tijs.

Vermeld in ieder geval merk + type laptop hier. En je hebt een legale versie van Windows 7? En ontstonden de problemen misschien na een update van Microsoft?

Ik heb geen idee of ik je vraag dan kan beantwoorden, maar voor andere helpers is die informatie in ieder geval belangrijk.

Tijs.

Oke, laptop is Medion MD 96662 en windows 7 is niet legaal.

Er zijn maar 2 driverpakketten die mogelijk een oplossing bieden, maar gegeven dat je een Windows 7 hebt geïnstalleerd die níet (origineel) bij je laptop hoort vermoed ik dat het je probleem niet gaat verhelpen.

link1
link2
PS: Misschien zijn bovenstaande drivers in het duits, maar ik vermoed dat ze meertalig zijn.

Tijs.

Er zijn maar 2 driverpakketten die mogelijk een oplossing bieden, maar gegeven dat je een Windows 7 hebt geïnstalleerd die níet (origineel) bij je laptop hoort vermoed ik dat het je probleem niet gaat verhelpen.

link1
link2
PS: Misschien zijn bovenstaande drivers in het duits, maar ik vermoed dat ze meertalig zijn.

Tijs.

dankjewel, ik heb die binnengehaald en geinstalleerd, afwachten of het helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan