Plotinus
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 mrt 2007
- Berichten
- 658
L.S.
Ik heb een nieuwe versie van Office aangeschaft (2010) en van Acrobat (Professionel 8). Ik had gehoopt dat net als bij Office 2003 en Acrobat 6, er bij printen een nieuwe printer beschikbaat zou komen, om documenten in goede kwaliteit in pdf om te kunnen zetten. Dat blijkt echter een misrekening, tenminste onder Windows 7. Ik zie geen extra pdf-printer verschijnen.
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
gegroet,
mrt
Ik heb een nieuwe versie van Office aangeschaft (2010) en van Acrobat (Professionel 8). Ik had gehoopt dat net als bij Office 2003 en Acrobat 6, er bij printen een nieuwe printer beschikbaat zou komen, om documenten in goede kwaliteit in pdf om te kunnen zetten. Dat blijkt echter een misrekening, tenminste onder Windows 7. Ik zie geen extra pdf-printer verschijnen.
Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
gegroet,
mrt