actie bij "bestandstype bewerken" verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JahChyn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
De titel zegt het al. Hoe verwijder ik een actie bij "bestandstype bewerken" dat te vinden is onder start-configuratiescherm-vormgeving en thema's-mapopties- bestandstypen-geavanceerd?

Iemand heeft daar namelijk iets toegevoegd waardoor ik niet meer normaal bv. "mijn documenten" kan opnenen.

Als ik de actie selecteer die ik wil verwijderen dan kan ik niet op "verwijderen" klikken; zoals hieronder te zien is.
Ook kan ik "find" niet normaal krijgen (dus niet vet). Weet iemand hoe dit moet?

6tvwh7q.jpg

HELP!

Laatst bewerkt:
Wel de standaardopties zijn niet te verwijderen zag ik zojuist.
Maar als er inderdaad een optie door iemand is toegevoegd kan dat wel. Weet je wel zeker dat iemand daar iets in heeft geplaatst?

Ondanks dat slechts 1 persoon heeft gereageerd, waar ik overigens niks aan had, heb ik zelf uitgezocht wat er aan de hand was. Bij deze is de vraag dus opgelost.

...............................

Ondanks dat slechts 1 persoon heeft gereageerd, waar ik overigens niks aan had, heb ik zelf uitgezocht wat er aan de hand was. Bij deze is de vraag dus opgelost.

En toch bedankt voor het antwoord, zeggen ze dan bij ons thuis.:mad:

Verder geven ze dan ook nog even aan wat dan wel de oplossing was, zodat anderen er in de toekomst ook iets aan kunnen hebben.:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan