Actie punten versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pollepap

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Ik heb een actielijst op het werk, waarin staat welke actie er moeten worden genomen en tegen welke datum. Via de info te vinden in de groep ( waarvoor dank), heb ik een code gemaakt welke 7 dagen voor de uitvoeringsdatum een email stuurt naar de betrokken personen met hierin alle info van de uit te voeren actie. Maar voor de volgende acties loop ik vast.
Ik zou de code willen aanpassen dat er ook elke week als de uitvoeringsdatum is overschreden er een email wordt gestuurd. en dit totdat de actie in de file als afgewerkt is gemarkeerd. Ook zou de marco telkens moeten lopen als de file wordt geopend.

Bedankt

Bijlagen

Ik zou de code willen aanpassen dat er ook elke week als de uitvoeringsdatum is overschreden er een email wordt gestuurd. en dit totdat de actie in de file als afgewerkt is gemarkeerd. Ook zou de marco telkens moeten lopen als de file wordt geopend.
Dat laatste gebeurt toch al? De macro wordt uitgevoerd bij het openen van je werkboek.
Daarnaast snap ik niet waarom je Lcase gebruikt hier (And LCase(Cells(cell.Row, "G").Value) <> "Verzonden" Then als je op Verzonden test, waar toch echt een hoofdletter in zit. En dat geldt ook voor de test op "yes/no", waar je middels je formule altijd Yes of No in zet, dus waarom testen op Lcase? In het laatste geval doe je de test overigens wél correct :).
Maar je bent niet helemaal duidelijk; je wilt elke week een mail laten sturen, dus niet elke dag? Want wanneer wordt het bestand dan geopend (en dus de macro uitgevoerd?)

Bedankt voor de info.

De file wordt meerdere keren per dag geopend. sorry voor de onduidelijkheid. Ik wens een automatisch een email te versturen 7 dagen voordat de uitvoer datum is overschreden. Bijkomende wens is dat er automatisch een email wordt verstuurd elke week zolang de uitvoerdatum is overschreden is en dat dit stopt als in kolom F , Ja staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan