actie van de muisknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Apresskihut

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
hallo,

ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar ik hoop dat er iemand is die het snapt.
Wanneer ik mijn muisknop inklikt dan gaat dit wel eens te snel , bv, bij het doornemen van mijn post wil ik een bericht verwijderen dan zijn er ineens 2 berichten verdwenen.
maw wanneer ik klik gaat dit te snel, volgens mij kan je dit toch ergens instellen?
wie wat of waar moet ik dit doen
www.ronbudding.nl
Ron

yep,
ik heb de muis op langzaam gezet.
toch is het raar, in het verleden nooit problemen gehad, en ineens, heb ik problemen wanneer ik op de muis klik, het is net of ik elke keer dubbelklik.
wanneer ik uit de kroeg kom dan snap ik het wel maar nu, nu ik nog nuchter benRon

Geplaatst door Apresskihut
yep,
ik heb de muis op langzaam gezet.
toch is het raar, in het verleden nooit problemen gehad, en ineens, heb ik problemen wanneer ik op de muis klik, het is net of ik elke keer dubbelklik.
wanneer ik uit de kroeg kom dan snap ik het wel maar nu, nu ik nog nuchter benRon

Tsjah. Er gebeuren nou eenmaal rare dingen op deze wereld. Zelfs op digitaal gebied blijkbaar. :D

Wanneer je dit vroeger nooit had met dezelfde muis, zou het wel eens kunnen zijn dat je muis van binnen vuil is of dat de verende metaaltjes hun veerkracht verliezen.
Als de contactpuntjes langer vlak bij elkaar blijven, en ook als er stof tussenzit of aanzit, wordt het signaal dat je klikt langer doorgestuurd. Bedenk dat je ongemerkt altijd nog met je muis schuift na het klikken.

Ik weet niet wat voor muis je hebt, maar bij de meeste muizen is uitzuigen met een stofzuiger net mogelijk, elke andere reparatie moeilijk uitvoerbaar voor de mens met twee linkerhanden.

Blijkbaar heb ik 2 linkerhandjes,

Muis opengemaakt en getracht schoon te maken.
Muis werkte daarna helemaal niet meer.

Heb ik maar een nieuwe muis gekocht

groetjes Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan