Actie vereist voor gebruikers van Windows Live Mail 2012 .... EN....MailbirdInstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik krijg de volgende mail van Microsoft :
Actie vereist voor gebruikers van Windows Live Mail 2012 (Het was eens Hotmail en werd automatisch Outlook ?)
Getekend : Het team van Outl*ook*.*com

Geen idee, hoe en wat. Ik zou de Windows MailApp moeten activeren. Begrijp er niets van.
Ergens anders op internet lees ik dan weer iets over het Mailprogramma 'Mailbirdinstaller'.
Dat zou het mailprogramma zijn, waar een ieder op wacht !?!?!

Zegt iemand dit allemaal iets ?

Windows Live Mail 2012 wordt binnenkort niet meer ondersteund en zal volledig verdwijnen. Kennelijk bieden ze de Mailbird email client als alternatief aan.

De Windows mail app heb ik ook eens naar gekeken maar gauw weer weg gedaan omdat het in gebruik nemen ervan een Windows account vereist en je dus niet meer met een lokaal account op je PC kan werken. Die opdringerigheid zit ik niet op te wachten. Daarnaast is het in mijn ogen, net als de Edge browser, nog lang niet af en mist het veel functionaliteit. Mijn advies, niet gebruiken.

Mailbird ken ik niet en kan er dus geen oordeel over geven. Zelf gebruik ik zakelijk Office Outlook en privé Mozilla Thunderbird.
https://www.mozilla.org/nl/thunderbird/

Laatst bewerkt:
Oke, bedankt voor de tip(s).
Ga eens verder kijken op forums wat betreft Mailbird
en ondertussen kan ik Mozilla Thunderbird gaan gebruiken.

Is Mozilla Thunderbird simpel te installeren en goed werkbaar te maken ?

Thunderbird is een prima product en naar mijn mening eenvoudig te installeren en in te richten. Maar dat is mijn mening ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan