Acties na installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
312
Hallo,
Ik heb op een partitie XP mediacenter opnieuw geïnstalleerd. O.a bij mediacenter krijg ik een foutmelding.
Ik denk dat ik de benodigde driversd etc nog moet installeren. Weet iemand waar ik de benodigde software kan downloaden?
gr.
 
Hallo,
Ik heb op een partitie XP mediacenter opnieuw geïnstalleerd. O.a bij mediacenter krijg ik een foutmelding.
Ik denk dat ik de benodigde driversd etc nog moet installeren. Weet iemand waar ik de benodigde software kan downloaden?
gr.

en eventueel andere zaken die ik nog moet doen om alles weer goed te laten functioneren.

Spelling valt wel mee hoor.
De CD is legaal ik heb ook windows update uitgevooerd, maar ik heb al eerder meegemaakt dat er bepaalde drivers geïnstalleerd moesten worden. Ik heb ooit een totaal pakket van internet afgehaald en toen functioneerde alles. Ik dacht dat ik dat nog had, maar ik kan het iig niet meer vinden.
 
Laatst bewerkt:
en eventueel andere zaken die ik nog moet doen om alles weer goed te laten functioneren.

Hoort gewoon bij de versie te zitten.
Ook als je hem illegaal zou hebben.
Je kan trouwens op aanpassen drukken bij je bericht.
Je hoeft niet voor alles wat je stuurt een nieuw bericht te sturen


Sorry voor mijn slechte spelling.



:: Trouwens. ik heb hier media center en er staat niets anders op :: software :: dan op mijn home en professional pc's
 
Laatst bewerkt:
Hoort gewoon bij de versie te zitten.
Ook als je hem illegaal zou hebben.
Je kan trouwens op aanpassen drukken bij je bericht.
Je hoeft niet voor alles wat je stuurt een nieuw bericht te sturen


Sorry voor mijn slechte spelling.



:: Trouwens. ik heb hier media center en er staat niets anders op :: software :: dan op mijn home en professional pc's

Spelling valt wel mee hoor.
De CD is legaal ik heb ook windows update uitgevooerd, maar ik heb al eerder meegemaakt dat er bepaalde drivers geïnstalleerd moesten worden. Ik heb ooit een totaal pakket van internet afgehaald en toen functioneerde alles. Ik dacht dat ik dat nog had, maar ik kan het iig niet meer vinden.

__________________
 
Spelling valt wel mee hoor.
De CD is legaal ik heb ook windows update uitgevooerd, maar ik heb al eerder meegemaakt dat er bepaalde drivers geïnstalleerd moesten worden. Ik heb ooit een totaal pakket van internet afgehaald en toen functioneerde alles. Ik dacht dat ik dat nog had, maar ik kan het iig niet meer vinden.

__________________

Als ik het media center opstart krijg ik de volgende melding:
De videokaart of de bijbehorende stuurprogramma's zijn niet compatibel met media center.
 
na een nieuwe installatie je drivers installeren

als eerste je chipset drivers even opnieuw opstarten, dan je video-audio en lan drivers.

op te halen bij je comp bouwer of mobo fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan