jazzmatazz
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 apr 2007
Sinds enige tijd zijn de actieve programma's niet meer benaderbaar via de taakbalk en alleen nog via Alt+TAB. De actieve programma's zijn nog wel te zien op de taakbalk, maar als ik er op klik gebeurt er niets. Indien ik met de rechtermuis er op klik krijg je hetzelfde menustructuurtje te zien als je met je rechtermuisknop klikt op een leeg gedeelte van de taakbalk.
Het probleem is volgens mij ontstaan na installatie van Avira Premium Security Suite. Systeemherstel noch deïnstalleren en opnieuw installeren van Avira heeft iets opgeleverd.
Ik las ergens iets over een programmaatje van Kelly's Korner, maar ik weet niet of dat geschikt is voor Vista, of het te vertrouwen is en, zo ja, of het het probleem uiteindelijk zal oplossen.
Heeft iemand nog suggesties? Alvast dank.
Het probleem is volgens mij ontstaan na installatie van Avira Premium Security Suite. Systeemherstel noch deïnstalleren en opnieuw installeren van Avira heeft iets opgeleverd.
Ik las ergens iets over een programmaatje van Kelly's Korner, maar ik weet niet of dat geschikt is voor Vista, of het te vertrouwen is en, zo ja, of het het probleem uiteindelijk zal oplossen.
Heeft iemand nog suggesties? Alvast dank.