Actieve venster springt automatisch weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert-Jan K

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Berichten
519
Beste allemaal,

Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn laptop: als ik aan het typen ben, bijvoorbeeld in word, en ook nu ik deze vraag aan het typen ben, springt het actieve venster op non-actief: ik kan dan dus niet meer door typen, en moet naar mijn muis grijpen om het venster weer actief te maken. Dit is heel vervelend bij het overtypen van teksten of bij het spelen van spelletjes (dan springt hij constant terug naar het bureaublad).
Ik gebruik windows XP Professional SP3.

Heeft iemand een idee waar de fout kan liggen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,
Robert-Jan
 
Ik zou niet weten waar het aan kan liggen, maar dit programma kan uitkomst bieden. Daarmee kan je instellen dat bij bepaalde programma's "Always on top" staat ingesteld waar dat normaal niet mogelijk is.
 
Hey allemaal,

Ik heb al een kleine oplossing gevonden: als ik hadmatig mijn bluetooth en mijn draadloze internet uitzet (met een handig knopje aan de zijkant), doet hij het niet meer. Dat is fijn bij alleen typen of spelletjes spelen, maar als ik internet nodig heb, bijvoorbeeld bij dit typen, blijft het lastig.
Ik download liever niet te veel programma's naar mijn laptop, want binnen de kortste keren staat hij vol met programmatjes waar ik al lang niet meer weet waar ze voor zijn. Ik ga nog proberen de bluetooth poort anders in te stellen, en als noodoplossing download ik het programmatje. Ik laat het weten als het lukt!

Groeten
Robert-Jan
 
Heyhey,

Een echte oplossing heb ik niet gevonden, nu heb ik gewoon niet meer standaard mijn bluetooth aanstaan... kost net wat meer moeite bij het versturen van een foto, maar het weegt wel op tegen het irritante wegspringen van vensters!

In ieder geval bedankt!

Robert-Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan