actieve x instellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter sont
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sont

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2004
best mensen

kan al een tijdje bepaalde actieve x elementen niet laden op somige pagina's

moet dan mijn instellingen veranderen in mijn beveiliging
maar dat help niet
hij heeft toegang van mij maar kan toch door beveiliging niet de actiieve x elementen laden

draai win 98 se-/IE 6

???????????????????????????

bvd

hans.p

In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging, staat dat wel op standaardniveau? Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen". Klik op OK. Firewall te strak?

re

heb gedaan wat je schreef.
maar maakt niets uit.
in mijn firewall proggie kan ik niet vinden wat er vreemd aan is...
staat met beveiliging : -normaal-

re

heb gekeken maar kan niks vinden waar door hij te strak zou staan......

ik draai zone alarm pro with webfiltering.
draai netwerk met nog een pc zelfde instellingen en die geeft geen meldingen .

wat zijn die actieve besturingselementen??
video, gifjes, of wat, flash?????
zou het met flash te maken hebben??

bvd
hans.p

Kan zo maar zijn dat je last hebt van ZoneAlarm, die geeft op dit moment veel problemen, zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169244 Normaal gesproken zou je die video, gifjes, flash moeten kunnen zien, als je IE qua beveiliging op standaard hebt staan. Dat netwerk, is dat met een router? Ook dat kan roet in het eten gooien, daar zullen anderen je mee moeten helpen.

Geplaatst door gezina
Kan zo maar zijn dat je last hebt van ZoneAlarm, die geeft op dit moment veel problemen, zie ook: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169244 Normaal gesproken zou je die video, gifjes, flash moeten kunnen zien, als je IE qua beveiliging op standaard hebt staan. Dat netwerk, is dat met een router? Ook dat kan roet in het eten gooien, daar zullen anderen je mee moeten helpen.

Hoi Geeske,

Die problemen hebben géén betrekking op de versie van ZoneAlarm die de vraagsteller heeft, ZoneAlarm Pro with Web Filtering. Het is de opvolger daarvan, genaamd ZoneAlarm Security Suite, die zo veel problemen geeft. (Van ZoneAlarm Pro with Web Filtering is geen versie 5 verschenen. Die versie is gediscontinueerd.)

Sont,

Kijk in ZoneAlarm eens bij Privacy -> Mobile Code Control (onderaan). Als die 'off' staat, dan staat ZoneAlarm active-X elementen gewoon toe. Staat die 'on', dan kun je via 'Custom' (rechtsonder) aangeven wat wel en wat niet geblokkeerd moet worden.

Geplaatst door gezina
@ Buffy, ook niet als deze ge-update is?

Je kunt ZoneAlarm Pro with Web Filtering niet meer updaten. Wel kun je het nieuwe ZoneAlarm Pro 5 er overheen installeren (maar dan vervalt je subscription, want dit geldt níet als update maar als de installatie van een nieuw programma), óf upgraden naar ZoneAlarm Security Suite (waar ook een virusscanner in zit). In beide gevallen geldt dat je dan het oude programma ZoneAlarm Pro with Web Filtering niet langer hebt.
http://www.zonelabs.com/store/content/support/zap/generalFAQs.jsp#7

Bedankt voor de uitleg Buffy, dus daar kan het probleem van Sont niet zitten.

re

ook in mijn mobile code control staat alles goed.
ik werkte hiervoor met een netwerk zonder router
en gaf toen dezelfde problemen......

same **** ,
different day,:D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan