Actievenster brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

teejo

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2003
Berichten
23
Normaal gesproken krijg ik,bij het invoeren van een lege cd of dvd in de brander,een actievenster waarin gevraagd wordt wat ik wil dat windows doet met verschillende opties.Nu is dit venster ineesn leeg.Heb al systeemherstel gedaan ,maar baat niet.Wie helpt?:rolleyes:
 
Ik vermoed dat je je vergist. Ik denk dat je die melding keeg bij het invoeren van een CD of DVD waarop reeds iets stond : data, muziek, film etc. etc. Stop maar een CD / DVD in die drive waarop iets staat, ik denk dat je dan de oude vertrouwde boodschap weer ziet.

Bij het invoeren van een lege CD / DVD, valt er voor Windows weinig aan te bieden, immers, er is niets om af te spelen, te tonen, of anderszins mee te doen.
 
Bedankt voor je reactie.
idd,krijg dan weer de oude vertrouwde boodschap.Maar heb nog nooit een leeg venster gehad.Volgens mij kreeg ik dan een venster van Nero Smart ipv deze? Er valt pas iets op als het anders gaat als anders.Mijn smartvenster krijg ik niet meer automatisch,terwijl dit wel aangevinkt staat.Vreemde zaak, maar oke....:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan