activatie gaat weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

iefie

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2009
Hi.
Heb vista geinstalleerd, en netjes geactiveerd.
Hierna heb ik win 7 geinstalleerd en ook netjes geactiveerd :eek::p
maar ga ik nu weer naar vista dan is de activatiecode nog maar 30 dagen bruikbaar? activeer ik deze weer, en ga naar win 7 dan is daar de activatie code ook weg en is deze 30 dagen te gebruiken. activeer ik die weer dan enz enz
iemand enig idee hoe ik ze allebei geactiveerd krijg..

Hi.
Heb vista geinstalleerd, en netjes geactiveerd.
Hierna heb ik win 7 geinstalleerd en ook netjes geactiveerd :eek::p
maar ga ik nu weer naar vista dan is de activatiecode nog maar 30 dagen bruikbaar? activeer ik deze weer, en ga naar win 7 dan is daar de activatie code ook weg en is deze 30 dagen te gebruiken. activeer ik die weer dan enz enz
iemand enig idee hoe ik ze allebei geactiveerd krijg..

misschien wel illegaal maar gebruik cracks kijk op torrents site's doe ik ook:)

Heb je voor zowel Vista als 7 één licentie of 1 licentie voor beide versies ?

had voor beide geen licentie nodig, waren al geactiveerd.
cracks zijn gebruikt, maar als ik de ene activeer dan deactiveerd hij de ander en anders om.

Dan neem ik aan dat de activaties elkaar in de weg zitten omdat ze soortgelijk werken. Überhaupt vind ik Vista en 7 naast elkaar niet echt logisch aangezien 7 op Vista is gebaseerd, en bijna alles wat onder Vista werkt ook onder 7 werkt.

Daar heb je gelijk in, maar wilde 7 effe uitproberen en is nog niet doorontwikkeld vandaar deze 2.

De Windows 7 RTM is hetzelfde als wat straks in de winkel komt te liggen. Het werkt verder prima wat ik zo lees, en mijn broertje heeft er ook plezier van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan