Active desktop werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

snellet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Berichten
4
Ik heb een active desktop gedownload van http://home.wanadoo.nl/julsing/ nu heb ik hem geinstalleerd volgens de beschrijving maar er gebeurt niets op mijn buroblad. Als ik een andere webpagina als active desktop selecteer gebeurt er ook niets. Hoe kan ik de active desktop instellen?

Graag suggesties
 

Bijlagen

  • active desktop probleem.doc
    69 KB · Weergaven: 33
rechtermuis op desktop klikken ,eigenschappen >buroblad>buroblad aanpassen > website :en lezen wat daar staat.

P.s vergeet het , ik had je bijlage niet gezien ??
 
Ik doe het als volgt: rechtermuisknop op buroblad / eigenschappen / bureaublad / bureaublad aanpassen / website / nieuw en dan het index.html bestand selecteren / ok en nogmaals ok . Ik heb de achtergrond ook al uitezet maar dit maakt niets uit.
 
Dit vond ik bij windows help :

Webinhoud toevoegen aan het bureaublad
Klik met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van het bureaublad en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op het tabblad Bureaublad op Bureaublad aanpassen.
Klik op het tabblad Web op Nieuw en volg de instructies op het scherm.
Opmerkingen

U moet een verbinding hebben met het Internet om actieve webinhoud aan het bureaublad te kunnen toevoegen.
Als u wilt bladeren op de website Desktop-galerie van Microsoft klikt u in de wizard Nieuw bureaubladitem op Galerie bezoeken. De wizard Nieuw bureaubladitem wordt geopend wanneer u op Nieuw klikt op het tabblad Web.
Als u een andere website wilt selecteren, typt u het adres van de site of klikt u op Bladeren om deze te zoeken.
 
Bedankt voor je antwoord. Ik ben nu naar die site gegaan en zo'n item als active desktop gedownload. Hij geeft ook de melding wilt u dit als active desktop downloaden. Ik heb ja geklikt, ik heb gezien dat hij aan het synchoniseren is maar zie nog steeds niet op mijn desktop. Kan dit misschien ergens uitgevinkt staan, misschien in het register of zo?
 
Ik heb weer eens zitten testen en als ik een nieuwe gebruiker aanmaak, en hieronder inlog kan ik de active desktop wel instellen en wordt deze zichtbaar. Hoe kan dit?
 
misschien was je bij configuratie scherm>gebruikers account wel niet ingegeven als computerbeheerde en had maar beperkte mogelijk heden ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan