Active sync synchroniseert niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Ik maak gebruik van Vista en een MDA vario IV. Active sync werkt meestal (min of meer) goed, maar soms wordt een bestand de verkeerde kant uit gesynchroniseerd. Ik heb een excel bestand dat ik nu eens op de MDA en dan weer op de PC bijwerk.
Af en toe, als ik het bestand op de MDA heb bijgewerkt, wordt het toch overschreven door de Pc versie en ben ik dus al mijn updates kwijt.
Weet iemand hoe dat kan komen en wat je er tegen moet doen?

mvg Anne

Volgens mij kun je de wijze van synchroniseren instellen binnen de opties van Microsoft ActiveSync. Check het eens.....

Grtz.

Dank voor je reactie. Dat heb ik nagegaan. Je kunt de wijze van synchroniseren niet via de normale opties beinvloeden. Je kunt alleen aangeven wat hij moet doen bij conflicten. Je moet opgeven of dan de pc of de mda leidend is.
Ik heb nagegaan of er conflicten waren maar dat is niet het geval, althans dat rapporteert hij niet.
Maar het is inderdaad mogelijk dat zoiets wel met mijn probleem te maken heeft. De vraag blijft echter hoe ik dat kan voorkomen. Ik heb (als proef) die conflicten optie nu gezet op mda leidend. Maar dat kan natuurlijk net zulke
problemen aan de andere klant geven.
Maar omdat er geen conflicten gerapporteerd zijn denk ik dat er iets anders aan de hand is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan